9 Aralık 2012 Pazar

Küçük Mucizeler Dükkanı

 
 
 
 Küçük Mucizeler Dükkanı mda 
 
 
 Hergün keyifle tasarlamaya, üretmeye, öğrenmeye, gelişmeye devam ediyorum.Günler çok hızla ve keyifle geçiyor.Yeni insanlarla tanışmak, yeni dostluklar kurmak .Herşeyin daha da güzel olacağı günlere yaklaşmak, ismimizi daha çok kişiye duyurmak için hiç durmadan çalışıyor ve üretiyorum. Siz birşeye inandığınızda ve başarmak istediğinizde Yaratıcı öyle insanlar, öyle imkanlar çıkarıyorki  karşınııza.Yeter ki sabredin ve emek verin.

Bakalım yılın son günlerİnde yeni yıla girerken neler yapmışız?



 
 



 
 
 
 
 
 
.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Workshop çalışmalarımız ile ilgili bilgi almak için bizi facebook'tan takip edebilirsiniz.

Sevgilerimle.

17 yorum:

Derya Kuzusu dedi ki...

Çok güzel bir ortam resimlerini gördüğüm an bakakalıyorum, yolunuz açık olsun Fulya hanım, çok güzel emeklerinizin karşılığını fazlasıyla alın, gelip yakından görebilmeyi çok istiyorum, sevgiler..

fulya dedi ki...

Merhaba Derya hanımcım, sizin yorumlarınızda benim çin çok değerli ve çok keyifli.Biliyorsunuz yaptıklarınız ve ürettiklerinizde çok değerli dükkanımız için .İnşaallah birgün sizi burada görebilmeyi bende çok isterim.Sevgilerimle.

alonenes dedi ki...

orada olmak istedim bir an.umarım istediğiniz mucizeleri getirir bu güzellik...

violet dedi ki...

emeğinize sağlık herşey çok güzel

Mavi Atölye dedi ki...

Bu fotoğraflardaki şeyler ne kadar güzeller, hepsi sevgi ve emekle hazırlanmış mutluluk kokuyorlar...

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Çok şirin ve iç açıcı görüntüler, ellerinize sağlık

*kelebekana*-* dedi ki...

harikalar ..harikasınız...

hanife dedi ki...

Ne kadar hoş fotolar ortam iç açıcı her şey gönlünüze göre olsun..Takibe aldım selamlar

elmalı kurabiye dedi ki...

of of...son karedeki kumaşlara bayıldım,neler yapılmazki onlarla..herşey çok zevkli,çok şık...

AsOrTiK dedi ki...

neler yapmamışsınız ki??? herşey ne kadar keyifli... zevkinize sağlık:)
sevgiler

Adsız dedi ki...

herşey çok hoş emeğinize sağlık allah yolunuzu açık etsin.sevgiyle yapılan herşey değerlidir.

Mehtap Kaya dedi ki...

Fulyacığım harika şeyler yapmışssın ellerine sağlık,ziyaret etmek bir türlü kısmet olmadı en yakın zamanda gelmeye çalışacağım.Sevgilerimle..

Elisi Defteri dedi ki...

Fulya hanım, ne kadar cici bir dükkanınız varmış:)) Sibel hanımdan öğrendim. Yolunuz açık olsun, sevgilerimle.

nurettin dedi ki...

harika bir yer gidip yerinde görmenizi tavsiye ederim.içerisi cıvıl cıvıl fulya süper birisin muhabbetin yeter :)

Adsız dedi ki...

blogunuz güzel sonuçta bi emek var yaptığınız el işlerinede bişey demiyorum çok güzel ama ne olur blogunuzdan okuyuculara seslenirken kendi cümlelerinizi kullanın ve kitaptaki 'küçük mucizeler dükkanı' kitabındaki cümleleri kopyala yapıştır yapmayın hadi yaptınız altına kitabıb adını not düşün çünkü çok itici sonuçta oda bi emeğe saygı sevgilerr...

fulya dedi ki...

Adsız...
çok provakatif hareketler içinde buldum Seni..Eleştiriye açığım her zaman başım üstünede..BLOĞUMDA bu zamana kadar KURDUĞUM hiçbir cümle, satır, paragraf hatta kelime(Dükkanımın İsmi Dışındaki) Kitaptan alıntı değil..O kadar basit cümleler kurmuşum ki zaten, edebi metinden uzak, günlük cümleler, hangisi kitaptan olabilir. Henüz kitabın güzel paragraflarından alıntı yapıp buraya yazabilecek kadar az vakit buluyorum ne yazıkki..Ama vakit olsa yazmak isterdim..Çok gereksiz bir eleştiri olmuş seninkisi..Ve kimliksiz cümlelerine bakılırsa gereksiz eleştiri gizli hayranlıktır atasözünü yüzde yüz doğruluyorsun..
Sevgili Gizli Hayranım, Şunu söyleyeblirim ki eğer Dükkanımın İsmini Aldığım O Kitaba verilen emeğe büyük Saygı duymsaydım Dükkanımın İsmini Büyük Mucizeler Dükkanı Koyardım..
Henüz bir Kitap yazmaya cüret etmesemde, kendi cümlelerimi kuramayacak kadar edebiyat yoksunu ve yeteneksiz değilim..
HOŞÇAKAL..!

nurettin dedi ki...

harika bir dükkan içinde öyle güzel şeyler varki bir de içeride sizi öyle sıcak bir yüz karşılıyor ki ayrılmak istemiyorsunuz.