17 Temmuz 2012 Salı

Merhabalarrr

Herkese Kocaman bir merhaba, ikinci posttan.
Evet çok sık yazamıyorum ben yazamıyorum ne yapayım.Beceremiyorum şu yazı yazma işini bir türlü.Zaman fırsat yaratamıyorum, ne yazacağımı nasıl yazacağımı bilemiyorum.Oysaki öğretim yıllarımdaki en sevdiğim ders idi kendileri :)Bu güzel cafede otururken, kahvem eşliğinde bir ilham geldi ve yazayım dedim :)





Uzun bir ara oldu..Bu arada bloğumu ziyaret eden, hayırlı olsuna gelen dostlarım olmuş.Hepsi hoş gelmiş, safalar getirmiş :) Yine beklerim, hep beklerim.
Takıların devamını bekleyen arkadaşlar için gelsin efenim sıradaki resimler :)










Bu arada birde İspanya gezimiz var onu araya sıkıştırmak istemiyorum :) Macera dolu İspanya postu bir sonraki yayında :)

Yorumlarınız için şimdiden çok çok teşekkürler.
Sevgiyle



2 yorum:

Cihan dedi ki...

beyaz guvercinler benim olabilirmi?

fulya dedi ki...

Merhaba, Hoşgeldiniz Sevgili Cihan çok tatlılar değilmi:) Tabi neden olmasın :) bence bir mahsuru yok :)